Känns inte bra...

Allt har lugnat sig en aning...
Själv kan jag inte sluta tänka på Farfar, jag känner inte av sorgen så mkt, men jag antar att det är för att jag inte riktigt har förstått det än. Känns som Farfar fortfarande finns kvar...

Idag har jag varit med Marre och badat i Fortuna, jag har inte känt av det så mkt. Pappa har ringt och frågar konstant hur det är med mej. Jag svarar samma, bättre, som sagt saker bättras. Jag tror allt kommer läka med tiden.

Igår var jag och hälsade på Farmor, hon lät inte bra men sånt förstår man ju.
Allting flyter på som vanligt nu, som om inget har hänt. Imorgon ska jag vara med Marre igen. Pappa har satt in pengarna hos han som vi köper Guitar Hero 3 av, äntligen! Har väntat på det länge nu.

Så inihelvetes varmt det har varit idag, men jag har svalkat mig i havet hela dagen.
Jag har blivit grymt brun, enligt mig (A)
Fast jag har bränt mig lite, det brukar jag inte... Men jag har inte använt solkräm så...

Lyssnar på musik och slappnar av, ikväll blir det Two And A Half Men och Scrubs på tv fast det börjar inte förrän 22:35
Har kollat runt lite på nätet, ska nog försöka få tag i en 32" LCD-tv för min gamla CP:ar när man spelar 360 dessutom ser den jävligt ful ut och sen jag såg Axels nya LCD-tv kan jag bara inte låta bli att försöka skaffa en själv.

Man måste ju jobba för sin, eller så kan man göra som Axel, skära upp halva vaden på en skruv så man får en jävla massa pengar av försäkringskassan. Så kan man ju köpa en LCD.

PS. Några "streck" som jag kallar dem har krypit in IN i min datorskärm, jävligt störigt. Kom fram till att dem var INNE i skärmen när jag tänkte döda en av dem. Två av dem sitter fast i skärmen, kan inte få väck dem för dem e typ döda.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har fått en 32 tums tv av min pappa :D

2008-09-17 @ 16:17:26
URL: http://jjohaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0