HTC Diamond Touch

Har fått en ny mobil :D
Som heter HTC Diamond Touch


Det tog riktigt långt tid att fatta hur det funkade, och det kostar pengar också, om man är så nyfiken som jag :-P
Jag lyckades slösa ca 60 kr på att updatera vädret och surfa innan jag förstod hur man skulle göra för att det inte skulle kosta något. Så nu kan jag alltså updatera vädret och surfa på internet gratis, över mitt trådlösa nätverk hos morsan :D

Nakdelen med HTC är nog att den tar tid och lära sig, den kan också vara seg att skriva med, när man inte riktigt förstår sig på det. Men nu funkar allt utmärkt, lyckades övertala Morsan att fixa försäkring på den, så jag kan i princip, om jag nu vill, sula den i ett stengolv eller kasta ut den i havet.

Jag använder 3 som operatör på mobilen, och mina abbonemang på mobiler är följande:
3Bomben 199
3-försäkring
+ att mobilen kostar 59 kr/månaden.

Jag kan också använda mig av E-post i mobilen, helt gratis. Men tyvärr gick det inte med Hotmail utan då var man tvungen att betala så nu använder jag Gmail (Google Mail)

Tog också med en ganska bra Video om mobilen från YouTube:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0