Hejhej

Igår var jag med Affi vi var i Helsingborg och han skulle köpa ngt spel, sen när vi hade vatt där så stack till GEC och spelade i typ 2 timmar. Sen vid 21.00 stack vi hem och käkade. Efter det skulle Affi och jag hämta prylar för vi skulle sova över. Sen när vi var påväg hem med sakerna så kom det någon jävla fartdåre och körde så skrek jag typ J*VL*  *D*OT
Sen så när vi hade kommit en bit som körde den bilen förbi oss igen så bara klappade typ Affi och då räckte dem fingret till Affi. Efter det så körde dem och vände och körde tillbaka mot oss så jag kuta typ ner där vi tunneln vid kyrkan och Affi han stog typ kvar. Så stannade bilen precis utanför cykelvägen och då började Affi/Idioten vinka åt dem O_o. Så kom dem typ ut ur bilen och skrek ngt till honom sen kuta han efter oss. Då kutade vi som faaaaan.

Ha det bra
//Calle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0