Ett frågeformulär...

Hej svejs,
Idag kommer jag lägga ut ett frågeformulär som jag är sååå spänd på att se om någon svarar på.... :D
Har givetvis snott det på en annan blogg, men det var så lockande att jag inte kunde låta bli......


1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när och varför "träffades" vi?
4. Tycker du om mej?
5. Skulle du kunna pussa/krama mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
7. Beskriv mig med ett enda ord!
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
10. Vad påminner dig om mig?
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
12. Hur bra känner du mig?
13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?

Mvh Calle

Kommentarer
Postat av: Anonym

1. Vem är du?
Amanda
2. Är vi kompisar?
Nja,kompisar och kompisar, vi snackar ibland.
3. Hur och när och varför "träffades" vi? Parallellklass tror jag.
4. Tycker du om mej? ja, du är schysst.
5. Skulle du kunna pussa/krama mig? hmm, kanske krama men jag vet inte.
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. Calle? hmm, jag brukar säga det ;)
7. Beskriv mig med ett enda ord! Schysst.
8. Vad var ditt första intryck av mig? Tråkig, sorry (;
9. Är du fortfarande av samma åsikt? nejdå.
10. Vad påminner dig om mig? photoshop, vårt delade intresse (:
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? Hmm, jag vet inte, eh, kanske... äh jag har ingen aning.
12. Hur bra känner du mig? Sådär. Vi snackar ibland.
13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du? Skolavslutningen antar jag. Vi ses nog nån gång i framtiden ändå.
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig? Jag har ingen blogg (;

2007-06-27 @ 23:09:45
Postat av: Rasmus N

1. Rasmus
2. Ja
3. Din mamma passade min lillebror när vi var små.
4. Ja, det är klart vi är bästa kompisar
5. Absolut inte, kanske krama som en vän
6. Calle, för det säger du alltid
7. Shysst
8. Kommer inte ihåg
9. Hur ska jag veta det
10. Datorn
11. En Bugatti Veyron, det är din favvobil
12. Skitbra
13. Igår
14. Jag har ingen blogg

2007-06-28 @ 15:43:22
Postat av: Lovisa

1. Lovisa
2.Ja
3.När jag kom ut från min mammas mage
4.Ja jättemycke!!!
5.Pussa
6.Calle
7.Jättesnäll
8.ja
8. Att du va den bästa storebrossan i hela världen
9.ja
10.när nån läser saga
11.en ny mobiltelefon
12.braast i hela jordklotet och hela världen
13.sist du va hemma hos oss
14.ja

2007-06-28 @ 19:49:46
URL: http://tovalovisa.blogg.se
Postat av: Karoneh

1. Karoneh
2.Nepp
3.Min syrra går i samma klass som du
4.Nepp
5.Aldrig!
6.Korkad, för att du e korkad.
7.Korkad.
8.?
9.Japp
10.Korkad
11.En penna.
12. Dåligt
13.I skolan
14.Nepp

2007-07-24 @ 16:57:34
Postat av: Lena

1. Lena
2. Jadå.. Bästisar :)
3. Hur: På onsdagsarbetat hade vi samma pass, Varför: Samma :)
4. Ja.. Som bästis..
5. Krama och pussa på kinden :)
6. Calle, du vill kallas så.
7. Jättesnäll!!
8. Nu ska det bli kul :)
9. Ja.
10. Har samma humor :D
11. Vad du vill :)
12. Jättebra..
13. Vi sågs idag!:D Och vi ska ses på Onsdag med:D
14. Ja!

2007-10-27 @ 19:26:05
Postat av: Johanna :)

1. Vem är du?
Johanna
2. Är vi kompisar?
Hoppas jag (:
3. Hur och när och varför "träffades" vi?
I skolan på ett onsdagsarbetespass hos Kathlen.
4. Tycker du om mej?
Som kompis
5. Skulle du kunna pussa/krama mig?
Jaja klart ;)
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
Karatekid, för du sparka sont karate spark på lille mig ;)
7. Beskriv mig med ett enda ord!
Jättesnäll
8. Vad var ditt första intryck av mig?
Jag vet faktiskt inte.. XD
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
Tror inte det..!
10. Vad påminner dig om mig?
Jag vet inte.. "/
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
En present :D
12. Hur bra känner du mig?
Hmm.. tillräckligt??
13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?
Igår.
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?
Klart ;)

2007-11-02 @ 17:43:19
URL: http://jjohaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0