25-06-07 McOlyckan

Idag eller i förigår var det ju. Så hängde jag med min syrra till Hbg och "shoppade". Det började först med att jag inte hittade någon kompis att va med så jag frågade min syrra vad hon skulle göra och hon sa att hon skulle till Hbg med sina kompisar och frågade om jag ville hänga med och det ville jag. Så vi tog tåget dit och jag hade inte ätit ngn frukost så jag åt på McDonalds, och efter jag hade beställt och skulle ta min bricka så välte jag ut hela min "Mellan Coca-Cola" inför typ 50 pers. det var skitpinsamt och vissa började skratta :(  men  iallafall så fick jag en ny.image19
Iallfall så shoppade jag en tröja, en Man Utd-tavla, och ett grenutag som pappa ska betala sen...


Apropå McDonalds min kompis pappas kompisar (hehe komplicerat) hade kommit på ett nytt smeknamn för McDonalds, dom kallade det istället "Gyllene Måsen"
Kan du lista ut varför?

Mvh Calle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0